Udskriv denne side

Arbejdsgrupper

Generalforsamlingen besluttede i 2013 at nedsætte en række arbejdsgrupper med forskellige arbejdsområder, så beboere og udlejere kunne hjælpe med forsk. konkrete arbejdsopgaver indenfor specifikke interesseområder og samtidig kunne få mere indflydelse imellem de årlige generalforsamlinger.

Der er nedsat flg. arbejdegrupper:

  • Den Praktiske Gruppe
    Varetager forsk. praktiske opgaver i blokken, f.eks. aflæsning af fælles forbrug, udskiftning af pærer og lysstofrør i opgange og kælder, mindre reparationer, indkøb af praktisk material m.v. Står desuden for udlejning / udlån af borehammer, sækkevogn, rensebånd, trappebord m.v.

    Kan kontaktes på blok5.praktisk@kantorparken.risskov.dk.

  • Arbejdsdagsgruppen
    Står for planlægningen og afviklingen af de fælles halvårlige arbejdsdage, samt de to kælder-rengøringsdage her imellem.

    Kan kontaktes på blok5.arbdag@kantorparken.risskov.dk.

  • Plantegruppen
    Står for beplantningen i indgangspartierne og omkring skraldeøen.

    Kan kontaktes på blok5.planter@kantorparken-risskov.dk.

  • Hyggerumsgruppen
    Står for udlejning af hyggerummet.

    Kan kontaktes på blok5.hyggerum@kantorparken-risskov.dk.

  • Vaskerigruppen
    Står for salg af vaskekort og fejlmelding af maskiner ved problemer.

    Kan kontaktes på blok5.vaskeri@kantorparken-risskov.dk.

  • Storskraldsgruppen
    Står for løbende at skifte sækker i sorteringsstativerne i storskraldsrummet, samt at udsætte de effekter til afhentning, som folk ikke selv har sat ud. Korrekt emballering og udsætning aftenen inden afhentning er stadig folks eget ansvar, men grupper skal sørge for at efterkontrollere at de udsatte effekter er emballeret korrekt, så tingene rent faktisk bliver afhentet.

    Kan kontaktes på blok5.storskrald@kantorparken-risskov.dk.

  • Motionsrumsgruppen
    Står for rengøringen og driften af motionsrummet.